donderdag 16 december 2010

What to do ?

De data staan vast, de vliegtuigstoelen liggen vast, het hotel is geboekt, de auto is gereserveerd, nu nog de grote vraag: hoe besteden we de 31 dagen dat we er zijn op een zo goed mogelijke manier ? Een manier, die wij, Lieke en ik, leuk vinden.
Om te beginnen zijn er 8 themeparken om " te doen". Daar zullen we dan ook zeker vaak zijn. Op zich is dat niet zo kostbaar voor de huidige planning, immers, we hebben voor de 4 Disney-parken, de 2 Universal-parken en voor Seaworld een Annual Pass, die nog geldig is. Die bezoekjes zijn dus "gratis". Alleen voor Busch Gardens hebben we nog niks, omdat we dat dit keer niet gedaan hadden in combinatie met de Seaworld-pass. Ik heb inmiddels Seaworld gemaild of ik kan upgraden.
Verder zijn er natuurlijk de zeer vele shopping-mogelijkheden, waar ik, vreemd genoeg wellicht, als man geen problemen mee heb, integendeel, ik vind winkelen leuk. Voornamelijk funshoppen (kijken, kijken, niet kopen), dat dan weer wel.
En verder ? Daar ga ik me de komende weken mee bezig houden en jullie mogen meekijken en meezoeken. Wat ga ik opschrijven in het "what to do"-boek ? Wie van de collega-Orlando-gangers heeft er leuke tips ? Ik ga de blogs nog eens doorkijken om te zien of er wat bijzit. Tips ? Graag, dank.






1 opmerking:

  1. Is wel duur om te doen maar de tocht met de luchtballon was ontzettend mooi om te doen, had het niet willen missen.

    BeantwoordenVerwijderen