zondag 19 december 2010

Dit lijkt me wel wat ! -3-

Ik denk dat we er, toen nog met de kinderen, voor het laatst in 1990 of zo geweest zijn. Eens in de zoveel jaar denk ik : "Zullen we weer eens naar Gatorland gaan ?". Toen wij er voor het laatst waren was het nog vrij klein, wat kweekbakken voor krokodillen, een vijver voor het krokodillenjumpen, een speeltuin, een treintje en ........ dat was het geloof ik wel zo'n beetje! Als ik de website www.gatorland.com bekijk dan is het wel wat gegroeid in de loop der jaren.
Dus wellicht moeten we dit keer dan Gatorland maar eens echt weer op de What to do-lijst zetten. Tenslotte houden Lieke en ik beiden van dierentuinen en dat is dit natuurlijk eigenlijk wel. Op naar de South Orange Blossom Trail.














2 opmerkingen:

  1. Goed plan, kunnen wij kijken of het ook op ons to-do lijstje komt te staan. ;-)
    groet Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat grappig. Wij zijn in oktober ook weer eens naar Gatorland geweest. Onze laatste keer daar was ook ergens begin jaren 90. Ik herkende het niet meer terug. Het is behoorlijk opgeknapt en zeker weer eens de moeite waard.

    BeantwoordenVerwijderen