dinsdag 21 december 2010

Dit lijkt me wel wat ! -4-

Ik deed het vele malen in de speciale stand in Innoventions in Epcot, maar dat was maar een klein stukje vooruit, draaien en weer terug en dan wegwezen. Om er een hele tour mee te maken is er bij Disney, voornamelijk vanwege de kosten, nooit van gekomen. Ik heb het over rijden op de Segway.
Daar moet jet nu maar eens van komen. Ook omdat veel forummers van het Orlando Forum enthousiaste vehalen vertelden in hun reisblogs ben ik eens wat gaan spitten bij ZE Tours in Celebration en dat ziet er goed uit. Ze rijden elke dag, 7 dagen per week, van 9 tot 16.00 uur en zijn niet zo erg duur. De trainingsrondjes zijn tussen de $5 en de $35, afhankelijk van de tijd. Ook de "hosted tours" zijn schappelijk qua prijs: 70 minuten $55, 100 minuten $80 en 130 minuten $105. De rondritten gaan door het dorpje Celebration heen en worden gestart bij het kantoor van ZE Tours aan de overbekende US 192 bij de Helicopter Tours naast de Rock Church.
Ik zie er naar uit !








2 opmerkingen:

  1. Dat lijkt me een tof, sportief initiatief !
    Groetjes,

    Hilde en co

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is echt heel leuk om te doen en 70 minuten is redelijk. We deden een tour van 2 uur in Chicago en waren toch lichtelijk verkrampt.

    BeantwoordenVerwijderen