maandag 20 december 2010

DHS overslaan in januari ?

Bij het bekijken van de Disney-planning voor onze What to do-lijst voor onze januari-trip schrok ik toch wel even: het lijkt alsof er in Disney's Hollywood Studios niks open is !
Nou overdrijf ik natuurlijk enigszins, maar de sluitingslijst is dramatisch. De Backlot Tour is gesloten voor onderhoud, de Honey I Shrunk the Kids-speeltuin is gesloten voor onderhoud, Star Wars is gesloten vanwege nieuwbouw, Playhouse Disney Live on Stage gaat dicht voor ombouw naar een andere show, de Block Party Bash Parade is er niet vanwege een nieuwe komende parade en de Tower of Terror ziet er niet uit, staat in de steigers voor een verfbeurt. Een lichtpuntje is, dat we wel de premiere van de nieuwe parade meemaken: de Pixar Pals Countdown to Fun-parade en dat is dan toch ook wel weer leuk.
En wie weet valt het allemaal best mee.

UPDATE: Ik had deze letters nog niet toevertrouwd aan de IPad, of Disney schrok zich dood van mijn dreigende taal en schrapte onmiddellijk de sluiting van de Backlot Tour :-) Moet wat vaker dreigend schrijven, denk ik.

















3 opmerkingen:

  1. O, jee. Kijk nooit wat je niet hebt, maar waardeer wat je wel hebt. Ennne; het valt vast mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmmm als er bij ons wat gaat sluiten als we er zijn, dan laat ik jou ff een brief schrijven.
    Je krijgt in ieder geval een nieuwe parade te zien, en daar ben ik ook benieuwd naar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij gaan jullie ook volgen, aan volgers geen gebrek zie ik zo.
    Leuk te lezen dat er veel foto's geplaatst gaan worden, wij zijn gek op foto's.
    Geniet er van, dan genieten wij mee.

    Groetjes Afrim, Natasja en Ryan. SasEs

    BeantwoordenVerwijderen