vrijdag 17 december 2010

Dit lijkt me wel wat ! -1-

Toen we deze trip in elkaar gingen zetten (en dat was niet zo gek lang geleden) hadden we niet echt naar de kalender gekeken voor de evenementen in Orlando. Blij verrast was ik dus, toen ik zag dat het Walt Disney World Marathon Weekend er was op 8/9 januari. Vele jaren geleden waren we er ook en toen hebben we het een beetje langs ons heen laten gaan. We hebben wel wat gezien, maar er niet van genoten.
Dit keer stel ik me voor om op de dag van de Hele Marathon, de zondag, vroeg naar een plek vlakbij de finish in Epcot te gaan, een leuke plek op te zoeken en te kijken naar de velen in de meest vreemde kostuums, die vermoeid maar voldaan de laatste kilometertjes lopen. Als we er om een uur of half 9 zijn kunnen we er nog heel velen zien arriveren. Ook een kijkje op de finishlijn lijkt me leuk. Die is op de parkeerplaats van Epcot.
Dat marathon-weekend is een leuk evenement, waarbij het parkoers 42 kilometer lang de lopers door ALLE 4 de parken heen loodst. Duizenden lopers want het evenement is razend populair en elk jaar uitverkocht, ook nu. Nadeel, ook voor kijkers, is dat de start zo vroeg is, ik geloof kwart voor 6 ........












Geen opmerkingen:

Een reactie posten