zaterdag 18 december 2010

Dit lijkt me wel wat ! -2-

Ik had het hier al over onze Annual Pass die we afgelopen jaar voor Seaworld hadden aangeschaft. We hadden toen besloten om daar niet Busch Gardens Tampa bij te nemen, wat we de keren daarvoor wel elke keer gedaan hadden. Daar had ik nu spijt van. Er was een nieuwe show i.p.v. KaTonga gekomen, Cirque Dreams, de Music Days beginnen in januari (live ouwe lullen muziek), de dieren blijven leuk en hoe ver zijn ze met de nieuwe achtbaan ?
Ik mailde met de klantenservice van Seaworld met de vraag of de Seaworld Annual Pass een tussentijdse upgrade kon krijgen zodat we ook Busch Gardens erbij zouden krijgen. Vandaag kreeg ik antwoord, het kan ! We moeten ons in Seaworld melden bij de klantenservice en dan kunnen we upgraden voor het gedeelte dat nog rest van het verschil in prijs. We kochten de kaart in juni, dus voor $25 kunnen we een paar keer in januari naar Tampa gaan.
En daar ben ik blij mee ......... kunnen we toch de nieuwe circusshow zien.










2 opmerkingen: