zaterdag 11 december 2010

Voor 36-ste (?) keer: in januari


We gaan weer, vanaf 5 januari zijn we weer een paar weekjes in "ons" Orlando. In januari KAN het daar fris zijn, KAN het vriezen, maar KAN het overdag ook prachtig weer zijn met temperaturen tegen de 20 graden. Maar het is er in ieder geval rustig in deze tijd van het jaar. Het blog zal dit keer, behalve deze weken totdat we weggaan, opvallend weinig tekst bevatten. Ik stel mij voor om in 10 foto's per dag de vakantie neer te zetten. Of dat lukt? Geen idee, afwachten. Als inkomertje vast 1 (oude) foto.







Trouwens, we vliegen "gewoon" met United Airlines, maar de Schiphol-foto met het KLM-vliegtuig vond ik zo mooi .........







5 opmerkingen:

  1. Ben, ik las dat je ziek was maar zo ziek wist ik niet.
    Maar leuk, kijk er naar uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, we gaan jullie volgen. Wij gaan in juli 2011 voor de 2e x, we kunnen dus vast veel tips via jullie opdoen, en vast wat zon opsnuiven.

    groet Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahaha het bloed kruipt waar het..... idd een leuke foto. Een goed begin voor het nieuwe jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha, zijn jullie ook de tel kwijt? Maakt niet uit, het is iedere keer weer genieten!Wij hebben warme herinneringen aan de januarimaand daar en....van de snowbirds heb je inderdaad geen last!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een fotoblog ? Dat is nieuw... Kijk alvast uit naar de start ervan.
    Groetjes,

    Hilde en co

    BeantwoordenVerwijderen