dinsdag 25 januari 2011

24 januari: dag 20.







De agenda: Mooi weer, Ben iets beter, maar gammel, Animal Kingdom, druk, Magic Kingdom, superdruk.






Even een economie-bericht: dit treffen we bijna elke ochtend aan in 1 van de gangen in ons hotel. Elke ochtend weer andere lege dozen. En ....... ze zijn niet van ons!






Vandaag Animal Kingdom en we beginnen natuurlijk met een safariritje.






Ook bezoeken we weer Nemo The Musical ......






..... en de Lion King Show.






Voor een goede observeerder (en ik vind dat ik dat ben) valt er buiten de grote dingen veel leuks te zien, zoals deze: Als jullie een face-painting doen, doet oma ook mee!






Wat mis ik nou hier ...... Verrek, waar is Katrien gebleven? Weet Donald hiervan?






Kwik of Kwak of Kwek (weet ik veel): op je oog!






Nieuwsgierig? Wij?






De enige echte wandelende tak.






Daar! Middenin het groen een blauwe vlek: Flick!






Na de parade verkassen we naar het Magic Kingdom, maar dan is het al kwart over 4, dus eigenlijk is het een dag Animal Kingdom.






In het Magic Kingdom is het (wie zei dat het rustig was in januari?) stampvol. We eten wat, kijken samen met de honderden en honderden Braziliaantjes naar de Streetparty en willen dan een plekje zoeken voor de Electrical Parade, de Kasteel-projectieshow en Wishes. Vergeet het maar, packed. We kijken elkaar aan en besluiten, zonder een woord te zeggen te vertrekken: het voordeel van Annual Passes.

4 opmerkingen:

  1. Wat een leven; gaan en staan waar en wanneer je maar wil. Kost een paar stuivers, maar dan heb je ook echt wat! Leuk om iedere dag even mee te mogen kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha die dozen, zo ziet het er bij ons ook uit als we gaan uitchecken. Oeps. Lang leve de outlets. Mooi dat je iets beter bent. Hoop dat het weer ook beter word.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marijke8 Ik heb een vraag, jullie zitten nu in het extended stay de luxe. Ik wil graag weten of je 2 slaapkamers hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @rumaji1 nee, 1 grote kamer met keuken, eethoek, bank en bed. Aparte badkamer. Zie foto van onze kamer bij mijn verslag http://liekebenorlando.blogspot.com/2011/01/12-januari-dag-8.html

    BeantwoordenVerwijderen