woensdag 1 juni 2011

31 mei: dag 28.













Wat staat er in de agenda voor vandaag ? Afscheid nemen, voor de laatste keer in deze ronde naar de 2 door ons meest bezochte parken: SeaWorld
(ochtend) en Magic Kingdom (avond). Tussenin funshoppen in de Florida Mall. Lunch bij Publix, avondeten bij de Earl of Sandwich.













We beginnen vandaag met SeaWorld in het afscheidsrondje, we gaan donderdag weer naar huis. We bezoeken nog 1 keer onze favoriete shows.
















































Tussen de shows door dronken we op het gemakkie een bakkie en observeerden we mensen. En wat zag ik o.a.: nog 2 dagen mag ik mij, ondanks mijn licht bollend buikje, nog slank voelen, vanaf vrijdag ben ik weer dik.















































Na de show One Ocean vertrekken we, lunch op het bankje bij Publix. Daarna funshoppen we wat in de Florida Mall en tegen 5 uur eten we in Downtown Disney bij de Earl of Sandwich. Om 6 uur zijn we voorlopig weer voor het laatst bij de boot die ons naar het Magic Kingdom brengt.












En voor het laatst passeren we de Magic Kingdom-poort.












En voor het laatst zwaaien we naar de chatacters.












En voor het laatst kijken we naar de Main Street Electrical Parade?











Morgen, de laatste dag, gaan we naar Busch Gardens voor de nieuwe attracties (nu open) Cheetah Hunt en de Cheetah Chase. Tot morgen.



1 opmerking:

  1. jammer hoor dat het er weer bijna op zit maar geniet nog heel even
    groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen